İlaçlar nereye şikayet edilir?
Sağlık Bakanlığı Alo 184 İlaç Şikayetleri – Şikayetler var.
184 şikayet edince ne olur?
İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.
Eczane şikayeti nereye yapılır?
Alo 184 Sağlık Bakanlığı Eczane Şikayetleri – Complaintvar.
Hekim şikayeti nereye yapılır?
Özetle SABİM, Türkiye’ye 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet vermektedir. Vatandaşlarımız “184 ALO SABİM” hattımızı arayabilir, .tr mail adresimize ulaşabilir veya merkezimize şahsen başvuruda bulunabilirler.
Cimere Eczane Nasıl şikayet Edilir?
-Telefonla başvuru: Başvuru yapmak isteyen kişi ALO 150 telefon hattını arayarak CİMER’e taleplerini iletebilir. Arayanın bulunduğu ilin Valiliğindeki Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi personeli çağrılara cevap verecektir.
174 neyin numarası?
Tüketicinin gıda güvenliğine ilişkin her türlü bildirim ve şikâyetini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmesi, bildirimlerin tek bir merkezden yönetilebilmesi, en kısa sürede tüketiciye dönüş yapılabilmesi ve sonuçlarının takip edilebilmesi amacıyla 14 Şubat 2009 tarihinde ALO174 Gıda Hattı faaliyete geçirilmiştir.
170 şikâyet edince ne olur?
İşçi Koruma Yasası’nın gerekliliklerine uymayan işletmeler, çalışanlara bildirim yapıldıktan sonra denetlenir. Denetim sonucunda müfettişler tarafından cezai yaptırımlar uygulanır. İşverenlerin, hem kendileri hem de çalışanları için OSGB şirketlerinin hizmetlerini kullanarak işçi koruma yasalarına uyma konusunda yasal bir yükümlülüğü vardır.
Cimere doktor şikayet edilir mi?
Sağlık sektöründe karşılaşılan sorunların incelenmesine ilişkin başvurular, Cumhurbaşkanlığı tarafından kurulan CİMER sistemi üzerinden yapılabiliyor.
184 neyin numarası neden arar?
ALO 184, T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından kurulan bir yardım hattıdır. Yardım hattı, COVID-19 hakkında bilgi almak isteyen veya semptom gösteren vatandaşlara yardımcı olmak için açılmıştır. Ayrıca tütün bildirim merkezi ve Sağlık Bakanlığı’nın iletişim merkezi olarak da kullanılmaktadır.
Eczaneleri kim denetliyor?
1- Aynı Kanunun 31 inci maddesine göre İl Sağlık Müdürlüğünce yapılacak denetimler; “Denetim, Sağlık ve Sosyal Yardım Bakanlığı veya Müdürlükçe görevlendirilen sağlık müfettişleri veya sağlık müdürleri veya tabipleri tarafından yapılır.”
Yanlış ilaç veren doktor nereye şikayet edilir?
Alo 184 Sağlık Bakanlığı hekimlerinden şikayetler – Şikayetler var.
Eczaneler kime bağlıdır?
Modern eczaneler, 5 yıllık eczacılık fakültesini bitirmiş ve eczacı ünvanını almış kişiler tarafından açılabilir. Eczanelerin ruhsatlandırılması Sağlık Müdürlüğü ve Sağlık Bakanlığı’nın sorumluluğundadır. Bir eczanenin kullanılabilir alanı 35 metrekarenin altında olamaz.
Şikayet için nereyi aramalıyım?
Bakanlığımız bünyesinde kurulan ‘Alo 175 Tüketici Danışma Hattı’ tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken ilgili mercilere yönlendirildiği bir ‘çağrı merkezi’ işlevi görmektedir.
Sağlık Bakanlığına şikayet nasıl yapılır?
Şu anda toplam 2 kişiye hizmet veriyoruz. SON SAATTE vatandaşımız ALO184 SABİM Çağrı Merkezi’nden çözüm buldu. SON 1 SAATTE vatandaşımız ALO184 Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi’nden çözüm buldu. Vatandaşımız Canlı Destek’ten çözüm buldu.
Sağlık Bakanı ile nasıl görüşebilirim?
Türkiye’nin her yerinden 184 SABİM hattını arayan herkes; Sağlık Bakanlığı tarafında sıcak, güler yüzlü bir sesle karşılaşacak ve dile getirdiği her soru veya sorunun Bakanlığımızca duyarlı bir yaklaşımla kabul edilip en kısa sürede çözüme kavuşturulduğuna şahit olacaktır.
Cimere doktor şikayet edilir mi?
Sağlık sektöründe karşılaşılan sorunların incelenmesine ilişkin başvurular, Cumhurbaşkanlığı tarafından kurulan CİMER sistemi üzerinden yapılabiliyor.
Hasta hakları şikayeti nereye başvurulur?
Sağlık hizmetlerine ilişkin talep ve öneriler ALO 184 Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi’nde değerlendirilmektedir.
Ürün şikayetleri nereye yapılır?
Başvuru, uyuşmazlığın konusunun belirtildiği başvurunun, destekleyici belgelerle birlikte tüketici hakem heyetine sunulmasıyla yapılır. Tüketici hakem heyetlerine başvurular, Ticaret Bakanlığı’nın internet sitesinde yer alan başvuru formu kullanılarak yapılabilir.
Alo 130 nedir?
Ürün Güvenlik Raporu ve Şikayet Bildirimi.